Aloitettiin innareilla ja välillä Tapsa siirisi raville kesken innareiden :/ Sitten kun alettiin menemään rataa Tappis alkoi jo liikkumaan ihan hyvin :) Parit hypyt tultiin tosi kaukaa ja muutamat hypyt sitten ihan läheltä ja vinosti :D Lopputunnista alkoi ne lähestymisetkin mennä paremmin.
Varmaan jatkan nyt Tapsan kanssa kisaamista ja hyppimistä ja voisin vaikka vaihteeksi kokeilla Seeralla koulua? On tapsa kyllä kiva <3
Kuvat: Eedit Paukkunen
Instagram: team.leino



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti