Hae tästä blogista

lauantai 17. kesäkuuta 2017

17.6.2017 estevalmennus

 Tänään oli estevalmennus.  Sain taas itse päättää kellä menen ja päätin ottaa Tappiksen. Tappis oli laiska ja aika tahmea, koska oli kuuma ja ponilla oltiin menty jo yksi tunti.

Aloitettiin innareilla ja välillä Tapsa siirisi raville kesken innareiden :/ Sitten kun alettiin menemään rataa Tappis alkoi jo liikkumaan ihan hyvin :) Parit hypyt tultiin tosi kaukaa ja muutamat hypyt sitten ihan läheltä ja vinosti :D Lopputunnista alkoi ne lähestymisetkin mennä paremmin.

Varmaan jatkan nyt Tapsan kanssa kisaamista ja hyppimistä ja voisin vaikka vaihteeksi kokeilla Seeralla koulua? On tapsa kyllä kiva <3




Kuvat: Eedit Paukkunen


Instagram: team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti