Moikka!
Pitkästä aikaa kirjoittelen, koska kesällä en ole käynyt tallilla.
Tosiaan aloitin Tappiksen hoitamisen ja näin ollen mulla on nyt 3 hoitoponia! (Hanski, Tappis ja Seera) Tappiksella ajattelin startata 60cm luokan ensi kisoissa.
Sitten tossa pari päivää sitten oltiin äidin kanssa koiranäyttelyissä. Nähtiin siellä paljon tuttuja, mm. Mun vanha ratsastuksenopettaja kun vuokrasin vielä Kenzua :) Tämän ratsastuksenopettajan äiti oli siellä myös ja hän ehdotti äidille että minä tulisin kokeilemaan heidän yhtä ponia! Ootan jo innolla että pääsen kokeilemaan <3
instagram: team.leino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti