Oon nyt alkanut suunnittelemaan mun ja nukan syyskyvauksia. Tarkoituksena olisi että otettais musta ja Nukasta syksyisiä kuvia jo mahdollisesti ensi viikolla. Saattekin heittää ideoita kehiin mitä kuvauksissa voisi hyödyntää rekvisiittana ja miten kuvaukset kannattaa toteuttaa.
Ensi viikolla saatte varmaankin kuvia instaan/blogiin :)
Instagram: @team.leino
Hae tästä blogista
keskiviikko 27. syyskuuta 2017
tiistai 12. syyskuuta 2017
Ensimmäinen Kouluvalmennus
Moi!
Olin tiistaina elämäni ensimmäisessä kouluvalmennuksessa. Menin Seeralla ja alussa oli kyllä tappelua kerrakseen. Seera jäi kokoajan portille pyörimään ja peruuttelemaan, mutta raippa pelasti ja päästiin menemään kunnolla.
Mentiin aika paljon ympyröitä sekä ravissa ja laukassa niin, että tehtiin voltit joka kulmiin ja ravissa vielä väistettiin takajaloilla. Laukassa sitten jätettiin väistöt pois ja keskityttiin säätelemään askelten pituutta joka ei oikeen meiltä onnistunut. Lopuksi kuitenkin olin tosi tyytyväinen Seeraan, kyllä me vielä kehitytään!
Instagram: @team.leino
maanantai 4. syyskuuta 2017
Q&A 2!!
Hei!
Tässä olisi Q&A osa 2!
Suurinosa kysymyksistä on tullut edelliseen q&a postaukseen, mutta on niita muutama tullut myös instagramiin :)
Q: Korkein este?
A: Korkein este minkä oon hypänny on ollut 80cm lankku Tappiksella.
Q: Uittamin vs peltoralli?
A: En oo kokeillu kumpaakaan joten en osaa vastata :D
Q: Jos saisit ottaa tallilta yhden hepan itsellesi kuka se olisi?
A: Winsky. Winskystä voitte lukea lisääedeltävästä postauksesta-
Q: Oletko ollut leirillä? Missä ja monesti?
A: Olen ollut leirillä tasan kerran. Leppämäki farm oli tallin nimi.
Q: Montako kertaa viikossa ratsastat?
A: Tällä hetkellä 2-3 kertaa viikossa :)
Q: Puolipaikka- vs kokopaikka housut?
A: Kokopaikkapöksyt
Q: Saappaat vs kengät?
A: itellä on nyt kengät ja saappaanvarsichapsit ja mielestäni tää systeemi on parempi kuin saappaat.
Q: Turvaliivillä vai ilman?
A: Turvaaliivillä ehdottomasti!
Q: Jos saisit nimetä ponin, minkä nimen antaisit?
A: Hmm en osaa sanoa :D
Q: Mp meikit tallilla?
A: Itekkin käytän jos ne jää esim. koulusta, koska en jaksa niitä putsata pois. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää.
Q: Oletko harrastanut keppihevosia?
A: Olen.
Q: Mitä teetvapaa-ajalla hevosetn lisäksi?
A: Harrastan tanssia ratsastuksen lisäksi :)
Q: Haluaisitko oman ponin?
A: Tähän on oikeasti aika vaikea vastata, en osaa nyt yhtään sanoa.
Q: Hanski vs Seera?
A: Hanski
Q: Vaihatko Winskyyn?
A: Katsotaan nyt ;)
Q: Tappis vs Winsky?
A: Winsky.
Kiitos paljon kysymyksistä :) Lisää kysymyksiä voi laittaa tähän alle, pistän ne kaikki muistiin ;)
Instagram:@team.leino
Tässä olisi Q&A osa 2!
Suurinosa kysymyksistä on tullut edelliseen q&a postaukseen, mutta on niita muutama tullut myös instagramiin :)
Q: Korkein este?
A: Korkein este minkä oon hypänny on ollut 80cm lankku Tappiksella.
Q: Uittamin vs peltoralli?
A: En oo kokeillu kumpaakaan joten en osaa vastata :D
Q: Jos saisit ottaa tallilta yhden hepan itsellesi kuka se olisi?
A: Winsky. Winskystä voitte lukea lisääedeltävästä postauksesta-
Q: Oletko ollut leirillä? Missä ja monesti?
A: Olen ollut leirillä tasan kerran. Leppämäki farm oli tallin nimi.
Q: Montako kertaa viikossa ratsastat?
A: Tällä hetkellä 2-3 kertaa viikossa :)
Q: Puolipaikka- vs kokopaikka housut?
A: Kokopaikkapöksyt
Q: Saappaat vs kengät?
A: itellä on nyt kengät ja saappaanvarsichapsit ja mielestäni tää systeemi on parempi kuin saappaat.
Q: Turvaliivillä vai ilman?
A: Turvaaliivillä ehdottomasti!
Q: Jos saisit nimetä ponin, minkä nimen antaisit?
A: Hmm en osaa sanoa :D
Q: Mp meikit tallilla?
A: Itekkin käytän jos ne jää esim. koulusta, koska en jaksa niitä putsata pois. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää.
Q: Oletko harrastanut keppihevosia?
A: Olen.
Q: Mitä teetvapaa-ajalla hevosetn lisäksi?
A: Harrastan tanssia ratsastuksen lisäksi :)
Q: Haluaisitko oman ponin?
A: Tähän on oikeasti aika vaikea vastata, en osaa nyt yhtään sanoa.
Q: Hanski vs Seera?
A: Hanski
Q: Vaihatko Winskyyn?
A: Katsotaan nyt ;)
Q: Tappis vs Winsky?
A: Winsky.
Kiitos paljon kysymyksistä :) Lisää kysymyksiä voi laittaa tähän alle, pistän ne kaikki muistiin ;)
Instagram:
lauantai 2. syyskuuta 2017
Kuulumisia, päivittelyjä ym.
Moikka!
Nyt vihdoin sain raivattua aikaa uudelle kunnon postaukselle :D
Nyt on siis asiat hieman muuttuneet ja kaikkea tapahtunut.
Aloitetaan muutoksista:
1. Tosiaan vuokraan nyt Nukaa ja torstaisin. Täähän tuli jo viime postauksessa nyt esille, mutta nostin sen esille vielä tässäkin postauksessa.
2. Meen nyt ainakin seuraavat kisat Winskyllä. Vaihdoin Winskyyn, valmentajani tallissa asuvaan hevoseen. Winsky on ratsastuskoulun kasvatti, mutta ei ole tuntikäytössä ja tuo valmentajan talli on siis ratsastuskoulun alueella :D Eli 9.9 olevissa kisoissa menen 65-70 Winskyllä. Katotaan nyt miten tästä jatketaan :)
Ja sitten niihin tapahtuneisiin asioihin:
1. 19.8 Tappiksen kanssa olltiin tallikisoissa. Mentiin 60-65 ja se oli ensimmäinen kerta tappiksen kanssa kisoissa ja ensimmäinen kerta kun hyppään enemmän kuin 50cm kisoissa. Ja me voitettiin koko luokka! Oon Tappiksesta niin ylpeä <3
2. Menin tossa torstaina ratsastamaan Nukalla ja mun tuurillani Nukahan sitten ontui. Noh pyydettiin kuitenkin aikuinen paikalle ja tämä totesi että toinen takajalka on vain jäykkä. Laukat jäi vähän pois, mutta pää asia että Nukan jalka ei raittunut liikaa :)
JA sitten vielä pieni info:
Kun instagramissani on 400 seurajaa tulee arvonta, u can do this ;)
instagram:@team.leino
Nyt vihdoin sain raivattua aikaa uudelle kunnon postaukselle :D
Nyt on siis asiat hieman muuttuneet ja kaikkea tapahtunut.
Aloitetaan muutoksista:
1. Tosiaan vuokraan nyt Nukaa ja torstaisin. Täähän tuli jo viime postauksessa nyt esille, mutta nostin sen esille vielä tässäkin postauksessa.
2. Meen nyt ainakin seuraavat kisat Winskyllä. Vaihdoin Winskyyn, valmentajani tallissa asuvaan hevoseen. Winsky on ratsastuskoulun kasvatti, mutta ei ole tuntikäytössä ja tuo valmentajan talli on siis ratsastuskoulun alueella :D Eli 9.9 olevissa kisoissa menen 65-70 Winskyllä. Katotaan nyt miten tästä jatketaan :)
Ja sitten niihin tapahtuneisiin asioihin:
1. 19.8 Tappiksen kanssa olltiin tallikisoissa. Mentiin 60-65 ja se oli ensimmäinen kerta tappiksen kanssa kisoissa ja ensimmäinen kerta kun hyppään enemmän kuin 50cm kisoissa. Ja me voitettiin koko luokka! Oon Tappiksesta niin ylpeä <3
2. Menin tossa torstaina ratsastamaan Nukalla ja mun tuurillani Nukahan sitten ontui. Noh pyydettiin kuitenkin aikuinen paikalle ja tämä totesi että toinen takajalka on vain jäykkä. Laukat jäi vähän pois, mutta pää asia että Nukan jalka ei raittunut liikaa :)
JA sitten vielä pieni info:
Kun instagramissani on 400 seurajaa tulee arvonta, u can do this ;)
instagram:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)