Hae tästä blogista

maanantai 23. lokakuuta 2017

Miten mulla nyt menee?

Moi!

Mun blogiaktiivisuus on ollut ihan nollassa, eikä aikaakaan ole blogille ollut. Mutta nyt i'm back!

Heitän nyt tohon tekstipalkin viereen, käykää vastaamassa siihen :)


Mutta siis aiheena olisi yksinkertaisesti se, että miten mulla menee nyt tällähetkellä. Ja mulla menee hyvin. Kisakausi lopetettiin lauantaina 7.10 ja saatiin winskyn kanssa 4vp perusradalta, mun moka :D ja tyytyväinen olen🙏 nyt ollaan valmennuksissa keskitytty mun jalkojen asentoon, koska mun kantapäät on kiinni hevosen kyljessä..


Nukan kanssa ollaan sitten harjoteltu askelten lyhentämistä ja pidentämistä + asetusta ja on mennyt tosi hyvin👌


Instagramiin voi mennä heittää kysymyksiä!


Instagram @team.leino