Tuntuu taas vähän oudolta kirjoittaa postausta, viimeisimmästä postauksesta on jo pari kuukautta.
Syy mun blogi-hiljaisuuteen on ollut vain yksinkertaisesti se, että musta tuntuu ettei kukaan näitä postauksia lue/ketään ei vaan kiinnosta. Nyt kuitenkin multa kysyttiin, että milloin tulee uusi postaus ja mitäs muutakaan mä tekisin kuin kirjoitaisin uuden postauksen :)
Mun vakkarihevosena toimii nyt siis Wicy. En ois ikinä uskonut, että Wicystäkin voisi kuoriutua sellainen poni kuin se mulla nyt on. Enkä ois ikinä voinut uskoa, että edes suostuisin sillä menemään, sillä mun ennakkoluulot oli tosi kovat kun mä sillä menin joulukuussa ekan kerran vuoteen (?).
Mulla on aina ollu sellanen oletus Wicystä, että se pukittelee, riehuu ja tekee vaikka mitä tyhmää niin ratsastaessa, kuin karsinassa. Mutta ei, olin täysin väärässä. Wicy on aivan uskomaton ratsastaessa! Sen kanssa sujuu niin avot, väistöt kuin kokoamisetkin, esteitä unohtamatta.
Kehotan teitä aina lähteä ratsastamaan ennakkoluulottomasti uusilla hevosilla, vaikka olisitkin kuullut niistä mitä tahansa negatiivista tai vaikka nähyt niitä hurjia pukkeja ja ratsastajien putoamisia.
Se voi olla että sä olet vain kuullut ja nähny sen hevosen poikkeushetket tai saanut ennakkoluulot siloin kun hevosella on ollut sellainen huono hetki.
Muokkaan kohta blogin ulkonäköä ja samalla pistän tuohon viereen kyselyn johon toivon teidän vastaavan.
Kiitos kun jatksoit lukea mun postauksen <3
instagram: @team.leino
Hae tästä blogista
torstai 4. tammikuuta 2018
maanantai 23. lokakuuta 2017
Miten mulla nyt menee?
Moi!
Mun blogiaktiivisuus on ollut ihan nollassa, eikä aikaakaan ole blogille ollut. Mutta nyt i'm back!
Heitän nyt tohon tekstipalkin viereen, käykää vastaamassa siihen :)
Mutta siis aiheena olisi yksinkertaisesti se, että miten mulla menee nyt tällähetkellä. Ja mulla menee hyvin. Kisakausi lopetettiin lauantaina 7.10 ja saatiin winskyn kanssa 4vp perusradalta, mun moka :D ja tyytyväinen olen🙏 nyt ollaan valmennuksissa keskitytty mun jalkojen asentoon, koska mun kantapäät on kiinni hevosen kyljessä..
Nukan kanssa ollaan sitten harjoteltu askelten lyhentämistä ja pidentämistä + asetusta ja on mennyt tosi hyvin👌
Instagramiin voi mennä heittää kysymyksiä!
Instagram @team.leino
Mun blogiaktiivisuus on ollut ihan nollassa, eikä aikaakaan ole blogille ollut. Mutta nyt i'm back!
Heitän nyt tohon tekstipalkin viereen, käykää vastaamassa siihen :)
Mutta siis aiheena olisi yksinkertaisesti se, että miten mulla menee nyt tällähetkellä. Ja mulla menee hyvin. Kisakausi lopetettiin lauantaina 7.10 ja saatiin winskyn kanssa 4vp perusradalta, mun moka :D ja tyytyväinen olen🙏 nyt ollaan valmennuksissa keskitytty mun jalkojen asentoon, koska mun kantapäät on kiinni hevosen kyljessä..
Nukan kanssa ollaan sitten harjoteltu askelten lyhentämistä ja pidentämistä + asetusta ja on mennyt tosi hyvin👌
Instagramiin voi mennä heittää kysymyksiä!
Instagram @team.leino
keskiviikko 27. syyskuuta 2017
Syyskuvaukset
Oon nyt alkanut suunnittelemaan mun ja nukan syyskyvauksia. Tarkoituksena olisi että otettais musta ja Nukasta syksyisiä kuvia jo mahdollisesti ensi viikolla. Saattekin heittää ideoita kehiin mitä kuvauksissa voisi hyödyntää rekvisiittana ja miten kuvaukset kannattaa toteuttaa.
Ensi viikolla saatte varmaankin kuvia instaan/blogiin :)
Instagram: @team.leino
Ensi viikolla saatte varmaankin kuvia instaan/blogiin :)
Instagram: @team.leino
tiistai 12. syyskuuta 2017
Ensimmäinen Kouluvalmennus
Moi!
Olin tiistaina elämäni ensimmäisessä kouluvalmennuksessa. Menin Seeralla ja alussa oli kyllä tappelua kerrakseen. Seera jäi kokoajan portille pyörimään ja peruuttelemaan, mutta raippa pelasti ja päästiin menemään kunnolla.
Mentiin aika paljon ympyröitä sekä ravissa ja laukassa niin, että tehtiin voltit joka kulmiin ja ravissa vielä väistettiin takajaloilla. Laukassa sitten jätettiin väistöt pois ja keskityttiin säätelemään askelten pituutta joka ei oikeen meiltä onnistunut. Lopuksi kuitenkin olin tosi tyytyväinen Seeraan, kyllä me vielä kehitytään!
Instagram: @team.leino
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)