Moikka!
Niinkuin otsikosta jo huomaattekin oli faktojen vuoro. Olen ite kerännyt tähän 50 faktaa ja siinä oli aika iso urakka. Toivottavasti tykkäätte! Eiköhän siten vaan aloitella:
1. Kisaan ensi kisoissa ekaa kertaa 60cm!
2. Oon shoppailuaddikti XDD
3. Aattelin keräillä satulahuopia
4. Mul on aivan hirvee blogi-moti
5. Mulla on erillinen vihko blogi/heppa jutuille
6. Mun lempivärit on vaaleanpunainen, valkoinen, musta, harmaa ja beige
7. Haluisin myös omistaa ihan sikana kaikkii varusteita XD
8. Innostus keräilemiseen lähti zaikka08 tubettajalta
9. Otin viime postauksen kuvat selfiestickillä
10. Ja mä käytin kuvan ottamiseen siihen tarkotettua appia
11. Olen voittanut ratsastuskisoissa 2 kertaa ja ollut toinen 2 kertaa
12. Mulla on rasitusastma
13. Pidän myöhemmin arvonnan ;)
14. Mun koneena toimii vanha hp:n läppäri
15. Ootan koulun alkua
16. En malta oottaa et pääsen kisaamaan
17. Harrastan ratsastuksen lisäksi myös tanssia
18. Mulla on kasvi nimeltä Tuomas
19. Tuomas kuihtuu kohta
20. Haluaisin tehdä Q&A osa kakkosen, kiinnostaako?
21. Oon noin 165 senttiä pitkä
22. Omistan pienoismalli rekan nimeltä Emek
23. Mulla on toinenkin pienoismalli rekka; Kuhne&Nagel
24. Mulla on 5 ruusuketta ja 2 pokaalia
25. Mulla on liikaa vihkoja
26. Mun jalkapohja on liimattu
27. Kirjotin faktoja vihkoon 27.7, mutta kirjotan näitä bloggeriin 1.8
28. Haluaisin vuokraponin
29. Tähtään 9. luokan jälkeen ypäjälle
30. Mun lempi limu on kanes
31. Haluaisin ihan sikana Eskan huovan <3
32. Oon 13 vuotias
33. Kyllä, käytän tallilla meikkiä
34. Mutta vain silloin jos ne jää
35. sanoisinko et oon hieman laiska
36. Tykkään hevosten hoitamisesta
37. Saan aina hirveen kohtauksen ötököistä
38. Tykkän ostella huulipunia
39. Oon käynyt issikka vaelluksella
40. ja vaells oli lahja eeditiltä :)
41. Mulla on melkein 200 kuvaa mun instagramissa
42. Omistan yhden eskadronin riimun
43. Mun kisahanskat on liian pienet
44. oon ainut meidän perheestä jolla ei oo silmälaseja
45. Mun lempi tubettajat on aadan hevoselämää, zaikka08 ja voiceoffortuna
46. Hilmo nimesi Tuomaksen
47. Tykkään tehä postauksia
48. Mulla on honor 6
49. Mun lakanoista tulee mieleen Mansikan taulut
50. Mun parhaat kaverit on Maharti, Kasima ja Etsinha (tietäjät tietää)
Taas vaihteeksi vähän pidempää postausta :D Kertokaa mitä haluatte seuraavaka ;)
Instagram: @team.leino