Hae tästä blogista

maanantai 21. elokuuta 2017

Vuokraponi

Moikka!
Edellisestä postauksesta onkin jo aikaa ja pahoittelut siitä. Tän postauksen aiheena olisi kuitenkin kertoa uudesta vuokrahevosestani, Nukasta.

Kävin kokeilemässa Nukaa viime torstaina ja se on kyllä ihana😍 sen voi jättää talliin seisomaan ilman mitään ja ilman että se karkaa💓 menen taas huomenna sinne ja näin ollen vuokrapäiväni on torstai.

Huomenna taas uusi postaus ;)

Instagram: @team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti