Moikka!
Edellisestä postauksesta onkin jo aikaa ja pahoittelut siitä. Tän postauksen aiheena olisi kuitenkin kertoa uudesta vuokrahevosestani, Nukasta.
Kävin kokeilemässa Nukaa viime torstaina ja se on kyllä ihana😍 sen voi jättää talliin seisomaan ilman mitään ja ilman että se karkaa💓 menen taas huomenna sinne ja näin ollen vuokrapäiväni on torstai.
Huomenna taas uusi postaus ;)
Instagram: @team.leino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti