Tänään oiskin luvassa vaan tämmönen höpöhöpö-postaus :D Tarkoituksena tosiaan oli, että tänään tulisi toinen osa kisasarjaa, mutta päätinkin jättää sen myöhemmälle.
Kisoihin liittyen seuraavat kisat lähestyvät, jeejee! Hyppään siis enski kisoissa 60-65cm mahdollisesti Tappiksella.
Olin tossa sunnuntaina parivalmennuksessa. Instagramissa siitä lisää, mutta hypättiin korkeimmillaan 70cm :) Poni oli hieman laiska mut sain sen ihan hyvin sitten lopputunnista liikkeelle.
Ja sit näin loppukevennyksenä, mulla alkoi tänään koulu :D Oon tosiaan 7E:llä.
Instagram:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti