Hae tästä blogista

torstai 10. elokuuta 2017

10.8 pikapostaus

Moi!
Tänään oiskin luvassa vaan tämmönen höpöhöpö-postaus :D Tarkoituksena tosiaan oli, että tänään tulisi toinen osa kisasarjaa, mutta päätinkin jättää sen myöhemmälle.
Kisoihin liittyen seuraavat kisat lähestyvät, jeejee! Hyppään siis enski kisoissa 60-65cm mahdollisesti Tappiksella.

Olin tossa sunnuntaina parivalmennuksessa. Instagramissa siitä lisää, mutta hypättiin korkeimmillaan 70cm :) Poni oli hieman laiska mut sain sen ihan hyvin sitten lopputunnista liikkeelle.

Ja sit näin loppukevennyksenä, mulla alkoi tänään koulu :D Oon tosiaan 7E:llä.

Instagram: @team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti