Hae tästä blogista

lauantai 17. kesäkuuta 2017

17.6.2017 estevalmennus

 Tänään oli estevalmennus.  Sain taas itse päättää kellä menen ja päätin ottaa Tappiksen. Tappis oli laiska ja aika tahmea, koska oli kuuma ja ponilla oltiin menty jo yksi tunti.

Aloitettiin innareilla ja välillä Tapsa siirisi raville kesken innareiden :/ Sitten kun alettiin menemään rataa Tappis alkoi jo liikkumaan ihan hyvin :) Parit hypyt tultiin tosi kaukaa ja muutamat hypyt sitten ihan läheltä ja vinosti :D Lopputunnista alkoi ne lähestymisetkin mennä paremmin.

Varmaan jatkan nyt Tapsan kanssa kisaamista ja hyppimistä ja voisin vaikka vaihteeksi kokeilla Seeralla koulua? On tapsa kyllä kiva <3




Kuvat: Eedit Paukkunen


Instagram: team.leino

perjantai 16. kesäkuuta 2017

Perjantai 16.6.2017

Tosiaan normaalisti mulla ois tänään estetunti, mutta se oli peruttu. Mun ratssastuksenopettaja ehdotti äidille että voitaisiin joko pitä mun huomiseksi sovittu valmennus tänään tai sitten menisin tänään koulutunnille. Olin jo aikaisemmin viikolla miettinyt koulutunnille menemistä joten päätin sitten mennä sinne :)

Saara (ratsastuksenopettaja) sanoi että saan itse päättää kellä menen ja aattelin että meen Tappiksella :) Tehtiin paljon kokoamisia ja laukka meni ihan super hyvin! Aattelin että meen huomisenestevalmennuksen Tappiksella ;)


Tässä  vielä videota tunnista :)  c: Kiia Karhunen

tiistai 13. kesäkuuta 2017

Rutiinit ja muuta löpinää

Tosiaan aattelin tehdä nyt tälläisen "turhan" postaksen. Tässä postauksessa kerron hieman rutiineistani ja tälläiistä talliin liittyvistä asioista :)

RUTIINIT:

Maanantai: maanantaisin en käy tallilla, eikä näin kesälomalla maanantaisin ole muitakaan harrastuksia.

Tiistai: Samoin tiistaina, ei harrastuksia.

Keskiviikko: keskiviikkona mulla on Hanskin hoitopäivä ja lähden arkipäivisin yleensä tallile neljän jälkeen, että ehdin taluttamaan tunneille :)

Torstai: ei mitään.

Perjantai: perjantaisin mulla on sitten estetunti ja yleensä menen Seeralla <3

Lauantai: lauantaina en välttämättä mene tallille jos menen kyseessä on luultavasti joko kello 9-10 oleva tallikorvausratsastus tai kilpailut. Yleensä myös estevalmennukset sovitaan lauantaille :))

Sunnuntai: sunnuntaisin oon sekä Hanskin, että Seeran hoitopäivä :) tallille menen yleensä kello 13 ja pois lähden viimeistään kello 20 jälkeen :)


Sitten niihin muihin juttuihin:

Aattelin että voisin julkaista postauksia tiettynä päivänä? Tai useammin jos sattuu olemaan joku erikoinen juttu.Pistän tuohon etusivulle kyselyn siitä joten käykääpäs sitten äänestämässä :)


Instagram: @team.leino

Blogi

Hei!
Pidin instagramissa pienen kyselyn haluutteko blogin ja päätin sitten tehdä sen! :) Tosiaan blogissa seikkailee minun lisäkseni ponit Hanski ja Seera hevoslaaksontallilta. Hoidan sekä Hanskia että Seeraa ja kilpailen Seeralla.


HANSKI:

Hanski on Hevoslaaksontallilla asuva poni. Hanskin perustiedot tulee tässä:
Kokonimi: Golden coast hawk 
Kutsumanimi: Hanski
Lempinimet: Hape, Hansu
Syntymäaika: 11.6.2000
Rotu: Welsh A/mountain
Sukupuoli: ruuna

Hanski on toosi kiltti ja varma poni. Laiska, mutta olen sieltä onnistunut lentämään pukeista, että kyllä pojalta sellainenkin puoli löytyy. Hanskilla kilpailutuloksia on tullut 2x 2. sijaa ja 2x 1. sijaa.


SEERA:

Seera asuu myöskin hevoslaaksontallilla ja perustiedot olis tässä:

Kokonimi: Mon Seera
kutsumanimi: Seera
Lempinimet: -
Syntymäaika: 2009
Rotu: Eestiläinen ratsuponi
sukupuoli: tamma

Seera on sitten taas Hanskin vastakohta: Menee kovaa eikä laiskoja päiviä ole koskaan. Pukkeja ei ole poni mulle koskaan heittänyt, mutta poni taitaa ohimenot ja kiihdyttämisen :D Seeran kanssa kilpailutuloksia on vain 2x hylkyä...


MINÄ:

Olen itse 13 vuotias tyttö uudeltamaalta. Kilpailen tallikisoissa esteitä ja ulkopuolisiin 1. tason kilpailuihin olisi tarkoitus päästä. Olen myös ajatellut koulukilpailujen kokeilemista ;)



Instagram: @team.leino