Hae tästä blogista

perjantai 16. kesäkuuta 2017

Perjantai 16.6.2017

Tosiaan normaalisti mulla ois tänään estetunti, mutta se oli peruttu. Mun ratssastuksenopettaja ehdotti äidille että voitaisiin joko pitä mun huomiseksi sovittu valmennus tänään tai sitten menisin tänään koulutunnille. Olin jo aikaisemmin viikolla miettinyt koulutunnille menemistä joten päätin sitten mennä sinne :)

Saara (ratsastuksenopettaja) sanoi että saan itse päättää kellä menen ja aattelin että meen Tappiksella :) Tehtiin paljon kokoamisia ja laukka meni ihan super hyvin! Aattelin että meen huomisenestevalmennuksen Tappiksella ;)


Tässä  vielä videota tunnista :)  c: Kiia Karhunen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti