Hae tästä blogista

Hanski

Hanski on rodultaan welsh A ja noin 120cm korkea.
 Mun ja Hanskin taival alkoi mielestäni vuonna 2015, mutta tästä tiedosta en ole täysin varma. Hanski ei ole omani vaan hoitoponini. Olen hoitanut Hanskia nyt 2 vuotta enkä ole vieläkään lopettamassa sitä.

 Hanskin kanssa ollaan myös kilpailtu ja huhuh kuinka paljon kokemuksia ollaan saatu :D Ollaan me silti saatu palkintojakin:
2x1. sija
2x 2. sija
1x ruusuke 0 radasta (ulkopuolisista, ristikko)
2x Pokaalia
1x diplomi

Ja muuta sen verran, että Hanski on 17 vuotias ja sen syntymäpäivä on 11.6 ja sen on syntynyt vuonna 2000. Hanski on väritykeltään kimo ja on kyllä sottainen sellainen xd Hanski on laiska, mutta hyppää hyvin vaikka paikaltaan. Hoitaessa kiltti ja aivan mahtava aloittelijoiden ratsu <3


Olen Hanskille liian pitkä, eli en sillä enää mene.

Lopussa hieman kuvia Hanskista :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti