Hae tästä blogista

torstai 4. tammikuuta 2018

Tuntuu taas vähän oudolta kirjoittaa postausta, viimeisimmästä postauksesta on jo pari kuukautta.
Syy mun blogi-hiljaisuuteen on ollut vain yksinkertaisesti se, että musta tuntuu ettei kukaan näitä postauksia lue/ketään ei vaan kiinnosta. Nyt kuitenkin multa kysyttiin, että milloin tulee uusi postaus ja mitäs muutakaan mä tekisin kuin kirjoitaisin uuden postauksen :)

 
Mun vakkarihevosena toimii nyt siis Wicy. En ois ikinä uskonut, että Wicystäkin voisi kuoriutua sellainen poni kuin se mulla nyt on. Enkä ois ikinä voinut uskoa, että edes suostuisin sillä menemään, sillä mun ennakkoluulot oli tosi kovat kun mä sillä menin joulukuussa ekan kerran vuoteen (?).
Mulla on aina ollu sellanen oletus Wicystä, että se pukittelee, riehuu ja tekee vaikka mitä tyhmää niin ratsastaessa, kuin karsinassa. Mutta ei, olin täysin väärässä. Wicy on aivan uskomaton ratsastaessa! Sen kanssa sujuu niin avot, väistöt kuin kokoamisetkin, esteitä unohtamatta.

Kehotan teitä aina lähteä ratsastamaan ennakkoluulottomasti uusilla hevosilla, vaikka olisitkin  kuullut niistä mitä tahansa negatiivista tai vaikka nähyt niitä hurjia pukkeja ja ratsastajien putoamisia.
Se voi olla että sä olet vain kuullut ja nähny sen hevosen poikkeushetket tai saanut ennakkoluulot siloin kun hevosella on ollut sellainen huono hetki.

Muokkaan kohta blogin ulkonäköä ja samalla pistän tuohon viereen kyselyn johon toivon teidän vastaavan.

Kiitos kun jatksoit lukea mun postauksen <3
instagram: @team.leino