Tosiaan aattelin tehdä nyt tälläisen "turhan" postaksen. Tässä postauksessa kerron hieman rutiineistani ja tälläiistä talliin liittyvistä asioista :)
RUTIINIT:
Maanantai: maanantaisin en käy tallilla, eikä näin kesälomalla maanantaisin ole muitakaan harrastuksia.
Tiistai: Samoin tiistaina, ei harrastuksia.
Keskiviikko: keskiviikkona mulla on Hanskin hoitopäivä ja lähden arkipäivisin yleensä tallile neljän jälkeen, että ehdin taluttamaan tunneille :)
Torstai: ei mitään.
Perjantai: perjantaisin mulla on sitten estetunti ja yleensä menen Seeralla <3
Lauantai: lauantaina en välttämättä mene tallille jos menen kyseessä on luultavasti joko kello 9-10 oleva tallikorvausratsastus tai kilpailut. Yleensä myös estevalmennukset sovitaan lauantaille :))
Sunnuntai: sunnuntaisin oon sekä Hanskin, että Seeran hoitopäivä :) tallille menen yleensä kello 13 ja pois lähden viimeistään kello 20 jälkeen :)
Sitten niihin muihin juttuihin:
Aattelin että voisin julkaista postauksia tiettynä päivänä? Tai useammin jos sattuu olemaan joku erikoinen juttu.Pistän tuohon etusivulle kyselyn siitä joten käykääpäs sitten äänestämässä :)
Instagram: @team.leino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti