Hae tästä blogista

tiistai 13. kesäkuuta 2017

Rutiinit ja muuta löpinää

Tosiaan aattelin tehdä nyt tälläisen "turhan" postaksen. Tässä postauksessa kerron hieman rutiineistani ja tälläiistä talliin liittyvistä asioista :)

RUTIINIT:

Maanantai: maanantaisin en käy tallilla, eikä näin kesälomalla maanantaisin ole muitakaan harrastuksia.

Tiistai: Samoin tiistaina, ei harrastuksia.

Keskiviikko: keskiviikkona mulla on Hanskin hoitopäivä ja lähden arkipäivisin yleensä tallile neljän jälkeen, että ehdin taluttamaan tunneille :)

Torstai: ei mitään.

Perjantai: perjantaisin mulla on sitten estetunti ja yleensä menen Seeralla <3

Lauantai: lauantaina en välttämättä mene tallille jos menen kyseessä on luultavasti joko kello 9-10 oleva tallikorvausratsastus tai kilpailut. Yleensä myös estevalmennukset sovitaan lauantaille :))

Sunnuntai: sunnuntaisin oon sekä Hanskin, että Seeran hoitopäivä :) tallille menen yleensä kello 13 ja pois lähden viimeistään kello 20 jälkeen :)


Sitten niihin muihin juttuihin:

Aattelin että voisin julkaista postauksia tiettynä päivänä? Tai useammin jos sattuu olemaan joku erikoinen juttu.Pistän tuohon etusivulle kyselyn siitä joten käykääpäs sitten äänestämässä :)


Instagram: @team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti