Moi!
Mun blogiaktiivisuus on ollut ihan nollassa, eikä aikaakaan ole blogille ollut. Mutta nyt i'm back!
Heitän nyt tohon tekstipalkin viereen, käykää vastaamassa siihen :)
Mutta siis aiheena olisi yksinkertaisesti se, että miten mulla menee nyt tällähetkellä. Ja mulla menee hyvin. Kisakausi lopetettiin lauantaina 7.10 ja saatiin winskyn kanssa 4vp perusradalta, mun moka :D ja tyytyväinen olen🙏 nyt ollaan valmennuksissa keskitytty mun jalkojen asentoon, koska mun kantapäät on kiinni hevosen kyljessä..
Nukan kanssa ollaan sitten harjoteltu askelten lyhentämistä ja pidentämistä + asetusta ja on mennyt tosi hyvin👌
Instagramiin voi mennä heittää kysymyksiä!
Instagram @team.leino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti