Moi!
Olin tiistaina elämäni ensimmäisessä kouluvalmennuksessa. Menin Seeralla ja alussa oli kyllä tappelua kerrakseen. Seera jäi kokoajan portille pyörimään ja peruuttelemaan, mutta raippa pelasti ja päästiin menemään kunnolla.
Mentiin aika paljon ympyröitä sekä ravissa ja laukassa niin, että tehtiin voltit joka kulmiin ja ravissa vielä väistettiin takajaloilla. Laukassa sitten jätettiin väistöt pois ja keskityttiin säätelemään askelten pituutta joka ei oikeen meiltä onnistunut. Lopuksi kuitenkin olin tosi tyytyväinen Seeraan, kyllä me vielä kehitytään!
Instagram: @team.leino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti