Hae tästä blogista

maanantai 4. syyskuuta 2017

Q&A 2!!

Hei!

Tässä olisi Q&A osa 2!
Suurinosa kysymyksistä on tullut edelliseen q&a postaukseen, mutta on niita muutama tullut myös instagramiin :)

Q: Korkein este?
A: Korkein este minkä oon hypänny on ollut 80cm lankku Tappiksella.

Q: Uittamin vs peltoralli?
A: En oo kokeillu kumpaakaan joten en osaa vastata :D

Q: Jos saisit ottaa tallilta yhden hepan itsellesi kuka se olisi?
A: Winsky. Winskystä voitte lukea lisääedeltävästä postauksesta-

Q: Oletko ollut leirillä? Missä ja monesti?
A: Olen ollut leirillä tasan kerran. Leppämäki farm oli tallin nimi.

Q: Montako kertaa viikossa ratsastat?
A: Tällä hetkellä 2-3 kertaa viikossa :)

Q: Puolipaikka- vs kokopaikka housut?
A: Kokopaikkapöksyt

Q: Saappaat vs kengät?
A: itellä on nyt kengät ja saappaanvarsichapsit ja mielestäni tää systeemi on parempi kuin saappaat.

Q: Turvaliivillä vai ilman?
A: Turvaaliivillä ehdottomasti!

Q: Jos saisit nimetä ponin, minkä nimen antaisit?
A: Hmm en osaa sanoa :D

Q: Mp meikit tallilla?
A: Itekkin käytän jos ne jää esim. koulusta, koska en jaksa niitä putsata pois. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää.

Q: Oletko harrastanut keppihevosia?
A: Olen.

Q: Mitä teetvapaa-ajalla hevosetn lisäksi?
A: Harrastan tanssia ratsastuksen lisäksi :)

Q: Haluaisitko oman ponin?
A: Tähän on oikeasti aika vaikea vastata, en osaa nyt yhtään sanoa.

Q: Hanski vs Seera?
A: Hanski

Q: Vaihatko Winskyyn?
A: Katsotaan nyt ;)

Q: Tappis vs Winsky?
A: Winsky.


Kiitos paljon kysymyksistä :) Lisää kysymyksiä voi laittaa tähän alle, pistän ne kaikki muistiin ;)


Instagram: @team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti