Tässä olisi Q&A osa 2!
Suurinosa kysymyksistä on tullut edelliseen q&a postaukseen, mutta on niita muutama tullut myös instagramiin :)
Q: Korkein este?
A: Korkein este minkä oon hypänny on ollut 80cm lankku Tappiksella.
Q: Uittamin vs peltoralli?
A: En oo kokeillu kumpaakaan joten en osaa vastata :D
Q: Jos saisit ottaa tallilta yhden hepan itsellesi kuka se olisi?
A: Winsky. Winskystä voitte lukea lisääedeltävästä postauksesta-
Q: Oletko ollut leirillä? Missä ja monesti?
A: Olen ollut leirillä tasan kerran. Leppämäki farm oli tallin nimi.
Q: Montako kertaa viikossa ratsastat?
A: Tällä hetkellä 2-3 kertaa viikossa :)
Q: Puolipaikka- vs kokopaikka housut?
A: Kokopaikkapöksyt
Q: Saappaat vs kengät?
A: itellä on nyt kengät ja saappaanvarsichapsit ja mielestäni tää systeemi on parempi kuin saappaat.
Q: Turvaliivillä vai ilman?
A: Turvaaliivillä ehdottomasti!
Q: Jos saisit nimetä ponin, minkä nimen antaisit?
A: Hmm en osaa sanoa :D
Q: Mp meikit tallilla?
A: Itekkin käytän jos ne jää esim. koulusta, koska en jaksa niitä putsata pois. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää.
Q: Oletko harrastanut keppihevosia?
A: Olen.
Q: Mitä teetvapaa-ajalla hevosetn lisäksi?
A: Harrastan tanssia ratsastuksen lisäksi :)
Q: Haluaisitko oman ponin?
A: Tähän on oikeasti aika vaikea vastata, en osaa nyt yhtään sanoa.
Q: Hanski vs Seera?
A: Hanski
Q: Vaihatko Winskyyn?
A: Katsotaan nyt ;)
Q: Tappis vs Winsky?
A: Winsky.
Kiitos paljon kysymyksistä :) Lisää kysymyksiä voi laittaa tähän alle, pistän ne kaikki muistiin ;)
Instagram:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti