Hae tästä blogista

keskiviikko 26. heinäkuuta 2017

Kisasarja #1

Tänään alkaakin mun uusi postaussarja!
Sarja käsitelee kilpailuja ja kilpailemista. Tässä postauksessa pääsette kurkistamaan mun kilpavarusteita ;)

Ihan ekana on mun takki. Tätä en ookkaan käyttäny kertaakaan :´D Tän takin on äiti ostanut käytettynä ja tosiaan on merkkiä Piff :)






Seuraavana ois vuorossa mun kisahousut :) Housut on joskus tilattu jostain, tyyliin horzelta ja merkiltään ne on Pikeur.





Sitten ois paidan vuoro ja paita on ostettu Horzelta ja on ihn horzen oma mallistoa :) Tää paita on jo toinen samanlainen mikä mulla on xd





Sitten ois mun kisahanskat. Näistä mul ei oo mitään tietoa :D Nää on ollu mulla toosi kauan ja noh alkaa olemaan jo pienet :(

Sitten sukat. Äiti tilas mulle Horzelta paketin kisasukkia. Niit oli siinä pakkauksessa kahet? vai oliko peräti kolmet. Joka tapauksessa kuvasin kuitenkin yhet :) Näistä oon tykänny ihan hirveesti, nää on semmosta ohutta materiaalia joka on tosi iso plussa :)




Ja vielä lopuksi olis vielä letityskumppareita :) Lasken ne nyt kisavarusteiksi ja nitä on tullut osteltua vähän jokapaikasta. Väreinä on ruskea, valkoinen, musta ja sininen.





Tää postaus olikin sitten tässä :) Seuraavassa osassa ois luvassa mun valmistautumista kisohin ;)

//lukijaksi voi liittyä internetversion kautta//
Instagram: @team.leino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti