Hae tästä blogista

maanantai 21. elokuuta 2017

Vuokraponi

Moikka!
Edellisestä postauksesta onkin jo aikaa ja pahoittelut siitä. Tän postauksen aiheena olisi kuitenkin kertoa uudesta vuokrahevosestani, Nukasta.

Kävin kokeilemässa Nukaa viime torstaina ja se on kyllä ihana😍 sen voi jättää talliin seisomaan ilman mitään ja ilman että se karkaa💓 menen taas huomenna sinne ja näin ollen vuokrapäiväni on torstai.

Huomenna taas uusi postaus ;)

Instagram: @team.leino

torstai 10. elokuuta 2017

10.8 pikapostaus

Moi!
Tänään oiskin luvassa vaan tämmönen höpöhöpö-postaus :D Tarkoituksena tosiaan oli, että tänään tulisi toinen osa kisasarjaa, mutta päätinkin jättää sen myöhemmälle.
Kisoihin liittyen seuraavat kisat lähestyvät, jeejee! Hyppään siis enski kisoissa 60-65cm mahdollisesti Tappiksella.

Olin tossa sunnuntaina parivalmennuksessa. Instagramissa siitä lisää, mutta hypättiin korkeimmillaan 70cm :) Poni oli hieman laiska mut sain sen ihan hyvin sitten lopputunnista liikkeelle.

Ja sit näin loppukevennyksenä, mulla alkoi tänään koulu :D Oon tosiaan 7E:llä.

Instagram: @team.leino

tiistai 1. elokuuta 2017

50 faktaa minusta

Moikka!
Niinkuin otsikosta jo huomaattekin oli faktojen vuoro. Olen ite kerännyt tähän 50 faktaa ja siinä oli aika iso urakka. Toivottavasti tykkäätte! Eiköhän siten vaan aloitella:

1. Kisaan ensi kisoissa ekaa kertaa 60cm!
2. Oon shoppailuaddikti XDD
3. Aattelin keräillä satulahuopia
4. Mul on aivan hirvee blogi-moti
5. Mulla on erillinen vihko blogi/heppa jutuille
6. Mun lempivärit on vaaleanpunainen, valkoinen, musta, harmaa ja beige
7. Haluisin myös omistaa ihan sikana kaikkii varusteita XD
8. Innostus keräilemiseen lähti zaikka08 tubettajalta
9. Otin viime postauksen kuvat selfiestickillä
10. Ja mä käytin kuvan ottamiseen siihen tarkotettua appia
11. Olen voittanut ratsastuskisoissa 2 kertaa ja ollut toinen 2 kertaa
12. Mulla on rasitusastma
13. Pidän myöhemmin arvonnan ;)
14. Mun koneena toimii vanha hp:n läppäri
15. Ootan koulun alkua
16. En malta oottaa et pääsen kisaamaan
17.  Harrastan ratsastuksen lisäksi myös tanssia
18. Mulla on kasvi nimeltä Tuomas
19. Tuomas kuihtuu kohta
20. Haluaisin tehdä Q&A osa kakkosen, kiinnostaako?
21. Oon noin 165 senttiä pitkä
22. Omistan pienoismalli rekan nimeltä Emek
23. Mulla on toinenkin pienoismalli rekka; Kuhne&Nagel
24. Mulla on 5 ruusuketta ja 2 pokaalia
25. Mulla on liikaa vihkoja
26. Mun jalkapohja on liimattu
27. Kirjotin faktoja vihkoon 27.7, mutta kirjotan näitä bloggeriin 1.8
28. Haluaisin vuokraponin
29. Tähtään 9. luokan jälkeen ypäjälle
30. Mun lempi limu on kanes
31. Haluaisin ihan sikana Eskan huovan <3
32. Oon 13 vuotias
33. Kyllä, käytän tallilla meikkiä
34.  Mutta vain silloin jos ne jää
35. sanoisinko et oon hieman laiska
36. Tykkään hevosten hoitamisesta
37. Saan aina hirveen kohtauksen ötököistä
38. Tykkän ostella huulipunia
39. Oon käynyt issikka vaelluksella
40. ja vaells oli lahja eeditiltä :)
41. Mulla on melkein 200 kuvaa mun instagramissa
42. Omistan yhden eskadronin riimun
43. Mun kisahanskat on liian pienet
44. oon ainut meidän perheestä jolla ei oo silmälaseja
45. Mun lempi tubettajat on aadan hevoselämää, zaikka08 ja voiceoffortuna
46. Hilmo nimesi Tuomaksen
47. Tykkään tehä postauksia
48. Mulla on honor 6
49. Mun lakanoista tulee mieleen Mansikan taulut
50. Mun parhaat kaverit on Maharti, Kasima ja Etsinha (tietäjät tietää)

Taas vaihteeksi vähän pidempää postausta :D Kertokaa mitä haluatte seuraavaka ;)

Instagram: @team.leino

keskiviikko 26. heinäkuuta 2017

Kisasarja #1

Tänään alkaakin mun uusi postaussarja!
Sarja käsitelee kilpailuja ja kilpailemista. Tässä postauksessa pääsette kurkistamaan mun kilpavarusteita ;)

Ihan ekana on mun takki. Tätä en ookkaan käyttäny kertaakaan :´D Tän takin on äiti ostanut käytettynä ja tosiaan on merkkiä Piff :)






Seuraavana ois vuorossa mun kisahousut :) Housut on joskus tilattu jostain, tyyliin horzelta ja merkiltään ne on Pikeur.





Sitten ois paidan vuoro ja paita on ostettu Horzelta ja on ihn horzen oma mallistoa :) Tää paita on jo toinen samanlainen mikä mulla on xd





Sitten ois mun kisahanskat. Näistä mul ei oo mitään tietoa :D Nää on ollu mulla toosi kauan ja noh alkaa olemaan jo pienet :(

Sitten sukat. Äiti tilas mulle Horzelta paketin kisasukkia. Niit oli siinä pakkauksessa kahet? vai oliko peräti kolmet. Joka tapauksessa kuvasin kuitenkin yhet :) Näistä oon tykänny ihan hirveesti, nää on semmosta ohutta materiaalia joka on tosi iso plussa :)




Ja vielä lopuksi olis vielä letityskumppareita :) Lasken ne nyt kisavarusteiksi ja nitä on tullut osteltua vähän jokapaikasta. Väreinä on ruskea, valkoinen, musta ja sininen.





Tää postaus olikin sitten tässä :) Seuraavassa osassa ois luvassa mun valmistautumista kisohin ;)

//lukijaksi voi liittyä internetversion kautta//
Instagram: @team.leino