Moikka!👋
En oo taas päivitelly kun ei oo ollu tunteja yms. :/
Kyselin instassa (ja muualla) teiltä Q&A kyssäreitä ja niitä tuli 20🙊 Saattaa olla et teen tästä 2 osasen, pistäkää vaan lisää kysymyksiä tulemaan😉
1. Kauan olen ratsastanut?
- Noin 7 vuotta :)
2. Monta kertaa olen tippunut?
- hyvä kysymys, en oo ees laskenu XDD mut päälle 30 ainaki :)
3. Hepat vai kaverit?
- ofc frendit❤
4. Miks just ratsastus eikä esim luistelu?
- en tiiä, ratsastus on vaan jotenki se mun laji💙
5. Miks Hanski eikä Eppu?
- en osaa sanoa, joku hanskissa vaan hurmas mut ihan täysin❣🐴
6. Tappis vai seera?
- äää kummatkin on mun hoitoponeja :3 mut ehkä kuitenki Tappis koska tapsalta löytyy sopivasti vauhtia kun aletaan korottaa esteitä🐎
7. Hevoset vai ponit?
- Ponit!
8. Esteet vai kouluratsastus?
- esteet💪 mul ei oo tarmoo harjotella kouluratsastus juttuja😅
9. Mp maastoesteet?
- ois tosikiva päästä kokeilee kunnon maastoesteit ku en oo oikeen ikinä niitä menny😅
10. Pelottavin kokemus hevosten kaa?
- tää on vaikee xdd varmaan se kun wicy lähti alkeistunnilla. Mun sydän hakkas niin kovaa🙇
11. Onko mulla ikävä Kenzua?
- onhan aina välillä mut ei enäö hirveesti kun tiiän et sil on kaikki hyvin😊
12. Leiri vs valmennus?
- valmennus ehdottomasti!
13. Pahin trauma hevosen kanssa?
- varmaan se kun "kaaduttiin" Kenzun kanssa :/
14. Pahin tippuminen?
- Hanskilta kawerdan kisaverkassa😅
15. Millä tallilla aloitin?
- Öö kävin alkeistunnit hevoslaaksossa :)
16. Kuinka kauan oon ollu hevoslaakson tallilla?
- nyt putkeen 2-3 vuotta kai? :D
17. Milloin aloitin ratsastuksen?
- 6 vuotiaana
18. Miten sain ajatuksen ratsastukseen?
- Inkalta😘
19. Hanski vs Tappis?
- Hanski on tärkeempi, mut tykkäön enemmän mennä Tappiksella😅💗
20. Ratsastus vs hoitaminen?
- ratsastus, vaikka tykkäänkin hoitamisesta💦
Siinä oli kaikki👑 Kiitos kaikille jotka pisti kysymyksiä mulle✌ Pistäkää lisää kysymyksiä tän kommentteihin niin vastqilen niihin seuraavassa Q&A:ssa ;)
//liitythän lukijaksi?//
Instagram: @team.leino
Korkein este?
VastaaPoistaUittaminen vs peltoralli?
Jos saisit ottaa yhden tallisi hevosista omaksi, minkä ottaisit? Oletko ollut leirillä (jos joo, ni monesti ja missä)?
Monta kertaa viikossa ratsastat? Puolipaikka- vs kokopaikkahousut?Saappaat vs kengät?
Turvalivillä vs ilman?
Jos saisit nimetä ponin, mikä sen nimeksi tulisi?
Mp tallilla meikit?
Oletko harrastanut/harrastat keppareita?
Mitä teet tallilla käynnin lisäksi vapaa-ajalla?
Haluaisitko oman ponin?
Kiitos kysymyksistä :)
Poista