Hae tästä blogista

lauantai 2. syyskuuta 2017

Kuulumisia, päivittelyjä ym.

Moikka!
Nyt vihdoin sain raivattua aikaa uudelle kunnon postaukselle :D
Nyt on siis asiat hieman muuttuneet ja kaikkea tapahtunut.
Aloitetaan muutoksista:
1. Tosiaan vuokraan nyt Nukaa ja torstaisin. Täähän tuli jo viime postauksessa nyt esille, mutta nostin sen esille vielä tässäkin postauksessa.
2. Meen nyt ainakin seuraavat kisat Winskyllä. Vaihdoin Winskyyn, valmentajani tallissa asuvaan hevoseen. Winsky on ratsastuskoulun kasvatti, mutta ei ole tuntikäytössä ja tuo valmentajan talli on siis ratsastuskoulun alueella :D Eli 9.9 olevissa kisoissa menen 65-70 Winskyllä. Katotaan nyt miten tästä jatketaan :) 

Ja sitten niihin tapahtuneisiin asioihin:
1. 19.8 Tappiksen kanssa olltiin tallikisoissa. Mentiin 60-65 ja se oli ensimmäinen kerta tappiksen kanssa kisoissa ja ensimmäinen kerta kun hyppään enemmän kuin 50cm kisoissa. Ja me voitettiin koko luokka! Oon Tappiksesta niin ylpeä <3
2. Menin tossa torstaina ratsastamaan Nukalla ja mun tuurillani Nukahan sitten ontui. Noh pyydettiin kuitenkin aikuinen paikalle ja tämä totesi että toinen takajalka on vain jäykkä. Laukat jäi vähän pois, mutta pää asia että Nukan jalka ei raittunut liikaa :)


JA sitten vielä pieni info:

Kun instagramissani on 400 seurajaa tulee arvonta, u can do this ;)


instagram: @team.leino

maanantai 21. elokuuta 2017

Vuokraponi

Moikka!
Edellisestä postauksesta onkin jo aikaa ja pahoittelut siitä. Tän postauksen aiheena olisi kuitenkin kertoa uudesta vuokrahevosestani, Nukasta.

Kävin kokeilemässa Nukaa viime torstaina ja se on kyllä ihana😍 sen voi jättää talliin seisomaan ilman mitään ja ilman että se karkaa💓 menen taas huomenna sinne ja näin ollen vuokrapäiväni on torstai.

Huomenna taas uusi postaus ;)

Instagram: @team.leino

torstai 10. elokuuta 2017

10.8 pikapostaus

Moi!
Tänään oiskin luvassa vaan tämmönen höpöhöpö-postaus :D Tarkoituksena tosiaan oli, että tänään tulisi toinen osa kisasarjaa, mutta päätinkin jättää sen myöhemmälle.
Kisoihin liittyen seuraavat kisat lähestyvät, jeejee! Hyppään siis enski kisoissa 60-65cm mahdollisesti Tappiksella.

Olin tossa sunnuntaina parivalmennuksessa. Instagramissa siitä lisää, mutta hypättiin korkeimmillaan 70cm :) Poni oli hieman laiska mut sain sen ihan hyvin sitten lopputunnista liikkeelle.

Ja sit näin loppukevennyksenä, mulla alkoi tänään koulu :D Oon tosiaan 7E:llä.

Instagram: @team.leino

tiistai 1. elokuuta 2017

50 faktaa minusta

Moikka!
Niinkuin otsikosta jo huomaattekin oli faktojen vuoro. Olen ite kerännyt tähän 50 faktaa ja siinä oli aika iso urakka. Toivottavasti tykkäätte! Eiköhän siten vaan aloitella:

1. Kisaan ensi kisoissa ekaa kertaa 60cm!
2. Oon shoppailuaddikti XDD
3. Aattelin keräillä satulahuopia
4. Mul on aivan hirvee blogi-moti
5. Mulla on erillinen vihko blogi/heppa jutuille
6. Mun lempivärit on vaaleanpunainen, valkoinen, musta, harmaa ja beige
7. Haluisin myös omistaa ihan sikana kaikkii varusteita XD
8. Innostus keräilemiseen lähti zaikka08 tubettajalta
9. Otin viime postauksen kuvat selfiestickillä
10. Ja mä käytin kuvan ottamiseen siihen tarkotettua appia
11. Olen voittanut ratsastuskisoissa 2 kertaa ja ollut toinen 2 kertaa
12. Mulla on rasitusastma
13. Pidän myöhemmin arvonnan ;)
14. Mun koneena toimii vanha hp:n läppäri
15. Ootan koulun alkua
16. En malta oottaa et pääsen kisaamaan
17.  Harrastan ratsastuksen lisäksi myös tanssia
18. Mulla on kasvi nimeltä Tuomas
19. Tuomas kuihtuu kohta
20. Haluaisin tehdä Q&A osa kakkosen, kiinnostaako?
21. Oon noin 165 senttiä pitkä
22. Omistan pienoismalli rekan nimeltä Emek
23. Mulla on toinenkin pienoismalli rekka; Kuhne&Nagel
24. Mulla on 5 ruusuketta ja 2 pokaalia
25. Mulla on liikaa vihkoja
26. Mun jalkapohja on liimattu
27. Kirjotin faktoja vihkoon 27.7, mutta kirjotan näitä bloggeriin 1.8
28. Haluaisin vuokraponin
29. Tähtään 9. luokan jälkeen ypäjälle
30. Mun lempi limu on kanes
31. Haluaisin ihan sikana Eskan huovan <3
32. Oon 13 vuotias
33. Kyllä, käytän tallilla meikkiä
34.  Mutta vain silloin jos ne jää
35. sanoisinko et oon hieman laiska
36. Tykkään hevosten hoitamisesta
37. Saan aina hirveen kohtauksen ötököistä
38. Tykkän ostella huulipunia
39. Oon käynyt issikka vaelluksella
40. ja vaells oli lahja eeditiltä :)
41. Mulla on melkein 200 kuvaa mun instagramissa
42. Omistan yhden eskadronin riimun
43. Mun kisahanskat on liian pienet
44. oon ainut meidän perheestä jolla ei oo silmälaseja
45. Mun lempi tubettajat on aadan hevoselämää, zaikka08 ja voiceoffortuna
46. Hilmo nimesi Tuomaksen
47. Tykkään tehä postauksia
48. Mulla on honor 6
49. Mun lakanoista tulee mieleen Mansikan taulut
50. Mun parhaat kaverit on Maharti, Kasima ja Etsinha (tietäjät tietää)

Taas vaihteeksi vähän pidempää postausta :D Kertokaa mitä haluatte seuraavaka ;)

Instagram: @team.leino