Nyt vihdoin sain raivattua aikaa uudelle kunnon postaukselle :D
Nyt on siis asiat hieman muuttuneet ja kaikkea tapahtunut.
Aloitetaan muutoksista:
1. Tosiaan vuokraan nyt Nukaa ja torstaisin. Täähän tuli jo viime postauksessa nyt esille, mutta nostin sen esille vielä tässäkin postauksessa.
2. Meen nyt ainakin seuraavat kisat Winskyllä. Vaihdoin Winskyyn, valmentajani tallissa asuvaan hevoseen. Winsky on ratsastuskoulun kasvatti, mutta ei ole tuntikäytössä ja tuo valmentajan talli on siis ratsastuskoulun alueella :D Eli 9.9 olevissa kisoissa menen 65-70 Winskyllä. Katotaan nyt miten tästä jatketaan :)
Ja sitten niihin tapahtuneisiin asioihin:
1. 19.8 Tappiksen kanssa olltiin tallikisoissa. Mentiin 60-65 ja se oli ensimmäinen kerta tappiksen kanssa kisoissa ja ensimmäinen kerta kun hyppään enemmän kuin 50cm kisoissa. Ja me voitettiin koko luokka! Oon Tappiksesta niin ylpeä <3
2. Menin tossa torstaina ratsastamaan Nukalla ja mun tuurillani Nukahan sitten ontui. Noh pyydettiin kuitenkin aikuinen paikalle ja tämä totesi että toinen takajalka on vain jäykkä. Laukat jäi vähän pois, mutta pää asia että Nukan jalka ei raittunut liikaa :)
JA sitten vielä pieni info:
Kun instagramissani on 400 seurajaa tulee arvonta, u can do this ;)
instagram: