Hae tästä blogista
keskiviikko 26. heinäkuuta 2017
Kisasarja #1
Sarja käsitelee kilpailuja ja kilpailemista. Tässä postauksessa pääsette kurkistamaan mun kilpavarusteita ;)
Ihan ekana on mun takki. Tätä en ookkaan käyttäny kertaakaan :´D Tän takin on äiti ostanut käytettynä ja tosiaan on merkkiä Piff :)
Seuraavana ois vuorossa mun kisahousut :) Housut on joskus tilattu jostain, tyyliin horzelta ja merkiltään ne on Pikeur.
Sitten ois paidan vuoro ja paita on ostettu Horzelta ja on ihn horzen oma mallistoa :) Tää paita on jo toinen samanlainen mikä mulla on xd
Sitten ois mun kisahanskat. Näistä mul ei oo mitään tietoa :D Nää on ollu mulla toosi kauan ja noh alkaa olemaan jo pienet :(
Sitten sukat. Äiti tilas mulle Horzelta paketin kisasukkia. Niit oli siinä pakkauksessa kahet? vai oliko peräti kolmet. Joka tapauksessa kuvasin kuitenkin yhet :) Näistä oon tykänny ihan hirveesti, nää on semmosta ohutta materiaalia joka on tosi iso plussa :)
Ja vielä lopuksi olis vielä letityskumppareita :) Lasken ne nyt kisavarusteiksi ja nitä on tullut osteltua vähän jokapaikasta. Väreinä on ruskea, valkoinen, musta ja sininen.
Tää postaus olikin sitten tässä :) Seuraavassa osassa ois luvassa mun valmistautumista kisohin ;)
//lukijaksi voi liittyä internetversion kautta//
Instagram: @team.leino
tiistai 25. heinäkuuta 2017
Päivityspostaus #2
Hei!
Tällä viikolla saatte 2 postausta😅 Nimittäin blogissa aikaisemmin olleen kyselyn perusteella halusitte postauspäiväksi torstain :) Torstaina siis toinen postaus.
Torstaina alkaakin mun uusi postaus sarja! Tää postaussarja käsittelee kisoja ja kaikkee niihin liittyvää ;) Ja heti 1. Postauksessa saatte nähdä mun kisavarusteet joten olkaas tarkkana :)
Instagramista vielä sen verran, että kuvakisa on nyt päättynyt🙆 Ja kuvakisan voitti @team.tuhkimonregina ja häntä voi mennä seurailemaan :) Tähän postaukseen vois ehotella mitä seuraavaks teen instagramiin 😉 esim. Pt jos kisaa, arvontaa mitä ikinä haluuttekaan! Jossain vaiheessa teen kyselyn siitä tohon viereen :)
//lukijaksi voi liittyä internetversion kautta//
Instagram: @team leino
sunnuntai 23. heinäkuuta 2017
Q&A
Moikka!👋
En oo taas päivitelly kun ei oo ollu tunteja yms. :/
Kyselin instassa (ja muualla) teiltä Q&A kyssäreitä ja niitä tuli 20🙊 Saattaa olla et teen tästä 2 osasen, pistäkää vaan lisää kysymyksiä tulemaan😉
1. Kauan olen ratsastanut?
- Noin 7 vuotta :)
2. Monta kertaa olen tippunut?
- hyvä kysymys, en oo ees laskenu XDD mut päälle 30 ainaki :)
3. Hepat vai kaverit?
- ofc frendit❤
4. Miks just ratsastus eikä esim luistelu?
- en tiiä, ratsastus on vaan jotenki se mun laji💙
5. Miks Hanski eikä Eppu?
- en osaa sanoa, joku hanskissa vaan hurmas mut ihan täysin❣🐴
6. Tappis vai seera?
- äää kummatkin on mun hoitoponeja :3 mut ehkä kuitenki Tappis koska tapsalta löytyy sopivasti vauhtia kun aletaan korottaa esteitä🐎
7. Hevoset vai ponit?
- Ponit!
8. Esteet vai kouluratsastus?
- esteet💪 mul ei oo tarmoo harjotella kouluratsastus juttuja😅
9. Mp maastoesteet?
- ois tosikiva päästä kokeilee kunnon maastoesteit ku en oo oikeen ikinä niitä menny😅
10. Pelottavin kokemus hevosten kaa?
- tää on vaikee xdd varmaan se kun wicy lähti alkeistunnilla. Mun sydän hakkas niin kovaa🙇
11. Onko mulla ikävä Kenzua?
- onhan aina välillä mut ei enäö hirveesti kun tiiän et sil on kaikki hyvin😊
12. Leiri vs valmennus?
- valmennus ehdottomasti!
13. Pahin trauma hevosen kanssa?
- varmaan se kun "kaaduttiin" Kenzun kanssa :/
14. Pahin tippuminen?
- Hanskilta kawerdan kisaverkassa😅
15. Millä tallilla aloitin?
- Öö kävin alkeistunnit hevoslaaksossa :)
16. Kuinka kauan oon ollu hevoslaakson tallilla?
- nyt putkeen 2-3 vuotta kai? :D
17. Milloin aloitin ratsastuksen?
- 6 vuotiaana
18. Miten sain ajatuksen ratsastukseen?
- Inkalta😘
19. Hanski vs Tappis?
- Hanski on tärkeempi, mut tykkäön enemmän mennä Tappiksella😅💗
20. Ratsastus vs hoitaminen?
- ratsastus, vaikka tykkäänkin hoitamisesta💦
Siinä oli kaikki👑 Kiitos kaikille jotka pisti kysymyksiä mulle✌ Pistäkää lisää kysymyksiä tän kommentteihin niin vastqilen niihin seuraavassa Q&A:ssa ;)
//liitythän lukijaksi?//
Instagram: @team.leino
torstai 13. heinäkuuta 2017
Päivityksiä
Pitkästä aikaa kirjoittelen, koska kesällä en ole käynyt tallilla.
Tosiaan aloitin Tappiksen hoitamisen ja näin ollen mulla on nyt 3 hoitoponia! (Hanski, Tappis ja Seera) Tappiksella ajattelin startata 60cm luokan ensi kisoissa.
Sitten tossa pari päivää sitten oltiin äidin kanssa koiranäyttelyissä. Nähtiin siellä paljon tuttuja, mm. Mun vanha ratsastuksenopettaja kun vuokrasin vielä Kenzua :) Tämän ratsastuksenopettajan äiti oli siellä myös ja hän ehdotti äidille että minä tulisin kokeilemaan heidän yhtä ponia! Ootan jo innolla että pääsen kokeilemaan <3
instagram: team.leino







